Magazin de scule si unelte

Magazin

Politică de rambursări și returnări

Politica de garanție și retur – www.danatechnic.ro

I. Garanția produselor

Toate produsele comercializate pe www.danatechnic.ro beneficiază de garanție legală de conformitate, conform legislației în vigoare. Durata garanției este specificată în certificatul de garanție emis de producător/importator și variază în funcție de produs.

Garanția se aplică în condițiile:

  • utilizării produsului conform instrucțiunilor producătorului;

  • păstrării documentelor doveditoare (factura fiscală și, unde este cazul, certificatul de garanție).

Nu fac obiectul garanției defectele cauzate de utilizare necorespunzătoare, manipulare greșită, intervenții neautorizate sau uzură normală.


II. Reclamații privind neconformitatea

În cazul în care produsul prezintă o defecțiune sau lipsă de conformitate, vă rugăm să ne contactați cât mai curând la comenzi@danatechnic.ro, furnizând următoarele informații:

  • numărul comenzii și datele de identificare;

  • descrierea defecțiunii sau neconformității;

  • fotografii ale produsului (dacă este cazul).

Vom răspunde solicitării în termen de maximum 15 zile calendaristice, iar, dacă este justificată, vom proceda la reparare, înlocuire sau rambursare, în funcție de situație.


III. Dreptul de retragere

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorii persoane fizice au dreptul de a se retrage din contractul la distanță, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Pentru exercitarea acestui drept, este necesară transmiterea unei solicitări scrise la adresa comenzi@danatechnic.ro sau completarea unui formular de retur disponibil pe site.


IV. Condiții de retur

Înainte de a solicita returnarea unui produs achiziționat de pe www.danatechnic.ro, vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos și să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile necesare pentru acceptarea returului.


1. Costuri de retur

  • Costul transportului pentru retur este suportat de către client, dacă produsul este returnat prin curier.

  • Returul este gratuit dacă produsul este adus personal la sediul Dana Enterprise S.R.L. din Arad, Str. Andrei Șaguna nr. 85.

Notă: Dacă produsul este returnat fizic la sediu, iar plata inițială s-a efectuat prin transfer bancar, suma achitată va fi restituită exclusiv prin transfer bancar, nu în numerar.


2. Condiții de acceptare a returului

Produsele returnate trebuie să îndeplinească în mod cumulativ următoarele condiții:

  • să fie în aceeași stare în care au fost livrate;

  • nu prezinte urme de utilizare, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau alte deteriorări;

  • nu fi fost supuse unor intervenții neautorizate sau modificări;

  • să fie însoțite de:

    • ambalajul original intact;

    • etichetele originale;

    • certificatul de garanție în original (acolo unde este aplicabil);

    • toate accesoriile și documentele livrate inițial împreună cu produsul;

    • orice cadou sau bonus primit în cadrul promoției (dacă este cazul).


3. Produse multiple, consumabile și desigilate

  • În cazul returnării mai multor produse de același tip, se acceptă doar unul singur desigilat. Restul trebuie să fie sigilate.

  • Produsele consumabile (ex: capete de freză, burghie, accesorii de unică folosință etc.) pot fi returnate doar dacă sunt complet sigilate.

  • Produsele testate/desigilate trebuie să fie curățate corespunzător pentru ca returul să fie acceptat.

  • Nu se acceptă produse cu etichete, benzi adezive sau scris aplicat direct pe ambalajul original. Vă rugăm să ambalați produsul corespunzător într-o cutie suplimentară la expediere.


4. Excluderi de la retur

Nu se acceptă returul produselor care:

  • au fost personalizate sau realizate pe comandă specială;

  • au fost utilizate sau montate incorect;

  • prezintă urme evidente de deteriorare sau utilizare necorespunzătoare;

  • au fost returnate fără ambalajul original sau fără documentația completă.

 


V. Rambursarea contravalorii

După acceptarea returului, rambursarea sumei achitate de client se va efectua în termen de maximum 30 de zile calendaristice, utilizând aceeași metodă de plată folosită pentru tranzacția inițială (cu excepția cazurilor convenite altfel).

Dacă plata a fost efectuată ramburs, clientul va furniza un cont bancar în RON pentru transfer.


VII. Contact

Pentru orice întrebări sau solicitări legate de garanții și retur, ne puteți contacta la: